Інформаційні матеріали щодо реєстрації місця проживання дітей
Шановні мешканці нашої громади!
Нагадуємо, що місце проживання новонародженої дитини батьки або законні представники зобов’язані зареєструвати протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження.
Витяг про реєстрацію місця проживання з реєстру територіальної громади дитини може знадобитися для:
- відвідування дошкільних та шкільних закладів освіти;
- отримання соціальних послуг (оформлення субсидій, статусу та оформлення пільг багатодітної родини тощо);
- отримання медичного обслуговування;
- взяття на квартирний облік родини при виконавчому комітеті;
- отримання паспорта громадянина України у вигляді ID-картки;
- оформлення документів для виїзду за кордон.
Документи, які необхідно надати для реєстрації місця проживання дитини до 14 років:
- оригінал паспорту законного представника (батька, матері);
- оригінал свідоцтва про народження;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) (у разі наявності);
- у разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами – обов’язкова присутність другого з батьків з оригіналом паспорту (або нотаріально посвідчена згода на реєстрацію місця проживання дитини; або рішення суду чи органу опіки про визначення місця проживання дитини; або свідоцтво про смерть; або витяг з реєстру ДРАЦСу у разі внесення відомостей про батька зі слів матері);
- згода іпотекадержателя або довірчого власника (за умови перебування житла в іпотеці, довірчій власності);
- за реєстрацію місця проживання сплачується адміністративний збір.
Послугу можна отримати у всіх відділеннях ЦНАП «Прозорий офіс» м. Вінниці та на віддалених робочих місцях. За більш детальною консультацією звертайтесь до Кол-центру «Прозорого офісу»:
тел.(0432) 65-50-50; (067)000-266-1, (073)000-266-1.
Електронний варіант для завантаженя: