Навчально-методична робота

Структурні підрозділи комунального закладу «Вінницький технічний ліцей»  2021 р.

Підрозділ методичної роботи Голова Склад Проблема, над якою працюють
1. Методична рада Полєшко Р.

заступник директора з НВР, вища, учитель-методист

  1. Демець Т. – голова МО вчителів математики та фізики, вища, учитель-методист
  2. Ваколюк Т. – голова МО вчитель біології , вища, учитель-методист
  3. Єфременюк Н. – голова ліцейського товариства «Пошук»
  4. Шаталюк О. – голова МО вчителів гуманітарних дисциплін , вища категорія, секретар МР
  5. Киналь А. – голова МО вчителів іноземних мов, вища, учитель-методист, к.п.н.
  6. Томчук О. – голова МО вчителів інформатики, вища, старший учитель
  7. Головащенко Т. – голова МО вчителів допрофесійного навчання , фізичної культури та захисту Вітчизни, вища, старший учитель
  8. Щаслива Р. – голова МО класних керівників вища, учитель-методист
  9. Ковбасюк І. – заступник директора з НВР вища, учитель-методист
  10. Бондарчук Л. – заступник директора з НВР, вища, учитель-методист

 

«Формування інформаційно-комунікаційної компетенції вчителя у освітньому процесі технічного ліцею»
2. Методичне об’єднання вчителів  філологічних дисциплін Шаталюк О.

вчитель української мови та літератури, вища категорія

 

  1. Дейнека Н. -вчитель зарубіжної літератури та основ здоровʼя,  вища, учитель-методист
  2. Крамар В. – вчитель української мови та літератури, вища, учитель-методист
  3. Дячок А.В. – вчитель зарубіжної літератури, вища, учитель-методист
  4. Щаслива Р. – вчитель української мови та літератури, вища, учитель-методист
  5. Яричук  В. – вчитель української мови та літератури, вища, учитель -методист

 

«Від інноваційного змісту освіти через професійну майстерність та творчість учителя до забезпечення розвитку компетентностей  учнів»
3. Методичне об’єднання вчителів математики та фізики Демець Т.

вчитель математики, вища, учитель-методист

  1. Кметюк С. – вчитель математики вища, учитель-методист
  2. Ковбасюк І. – вчитель фізики, заступник директора з НВР вища, учитель-методист
  3. Кушнір  С. –  вчитель математики вища, учитель-методист
  4. Сташевська С. – вчитель математики , вища, старший учитель
  5. Чупахіна О. – вчитель фізики, вища, учитель-методист
«Вдосконалення форм і методів організації уроків математики та фізики через урізноманітнення особистісно-орієнтованої системи навчання; застосування інноваційних технологій для розвитку творчої особистості кожного учня в умовах профільної школи»
4. Методичне об’єднання вчителів природничих  та суспільних дисциплін Ваколюк Т.

вчитель біології та екології, вища, учитель-методист

  1. Бондарчук Л. – вчитель географії, заступник директора з ВР , вища, учитель-методист
  2. Дигас С. – вчитель хімії, вища, учитель-методист
  3. Дудар М.  вчитель біології, вища, спеціаліст ІІ квал. категорії
  4. Полєшко Р. – вчитель біології, заступник директора з НВР, вища, учитель-методист
  5. Іващук Г.. – вчитель історії, вища, учитель-методист
  6. Кравченко М.- вчитель історії, правознавства, спеціаліст І квал. категорії
  7. Антонюк Є. – вчитель історії, правознавства, керівник військово патріотичного гуртка, спеціаліст ІІ квал. категорії

 

«Формування та вдосконалення професійної компетентності творчого педагога як умова забезпечення розвитку життєвих компетентностей особистості  в процесі викладання природничих дисциплін»
5. Методичне об’єднання вчителів

іноземних мов

Киналь А.

вчитель англійської мови , вища, учитель-методист,

к.п.н.

 

  1. Липовська А. – вчитель англійської та німецької мов , вища, учитель-методист
  2. Галушко Л. – вчитель англійської мови , вища, старший учитель
  3. Козловський А. – вчитель англійської мови , вища
  4. Ладиняк І. – вчитель англійської та німецької мов , вища
  5. Яцентюк О. – вчитель англійської та німецької мов , вища, спеціаліст І квал. категорії

 

 

«Створення психолого-педагогічних умов для впровадження у процес навчання іноземної мови засобами компетентісно-орієнтованого та особистісно-орієнтованого підходів з метою формування компетентностей учня 21 століття»
6. Методичне об’єднання  вчителів інформатики Томчук О.В.

вчитель інформатики, вища старший учитель

  1. Єфременюк Н – вчитель інформатики , вища, учитель-методист
  2. Волков Е.. – вчитель інформатики та фізики, вища, учитель-методист
  3. Козяр О. – вчитель інформатики та математики , вища, учитель-методист
  4. Осташко О. – вчитель інформатики, вища, учитель-методист
  5. Штельмах І. – вчитель інформатики та фізики, вища, учитель-методист
  6. Антонюк М. – вчитель інформатики та математики, спеціаліст ІІ квал. категорії
  7. Платонов І.  – вчитель інформатики, спеціаліст

 

«Впровадження інтерактивних методів, іноваційних технологій, громадянської освіти на уроках інформатики»
7. Методичне об’єднання

вчителів допрофесійного навчання , фізичної культури та захисту України

Головащенко Т.В.,

вчитель швейної справи, вища, старший учитель

 

  1. Козлов П.. – вчитель фізичної культури,  вища, учитель-методист
  2. Кравчук Ю. – майстер виробничого навчання , вища, спеціаліст І квал. категорії
  3. Чуйко О. – вчитель фізичної культури , вища, спеціаліст І квал. категорії
  4. Невесенко О. – вчитель захисту Вітчизни, спеціаліст
«Впровадження інноваційних технологій, формування національної свідомості, дослідницьких і життєзабезпечуваних навичок на уроках допрофесійного навчання, фізичної культури та захисту України»

Увага! З 12 по 17 травня 2020 року в Україні проходить І етап щорічного Тижня безпеки дорожнього руху. Метою Тижня незмінно залишається привернення уваги суспільства до проблеми травматизму та смертності на українських дорогах і пошук шляхів до її подолання. 

Фахівці Фонду спільно із представниками патрульної та ювенальної поліції України підготували відео- майстер-клас на знання правил дорожнього руху, а також   з надання невідкладної допомоги у разі нещасного випадку.

Сайт Міжнародного благодійного фонду http://dopomogadtp.com/ua/, YouTube-сторінці «Безпечна країна»сторінці Тижня безпеки дорожнього руху


До Всесвітнього дня охорони праці, відповідно до спільного наказу Департаменту освіти ВМР від 16.12.2019 №759 та НМЦ ЦЗ та БЖД Вінницької області від 16.12.2019 р. №43-агп, у режимі загальнонаціонального карантину на базі комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Вінницької міської ради» створено електронно-освітній ресурс «Абетка безпеки» з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності та цивільного захисту.

Режим доступу до ЕОР: https://abetkabezpeky.blogspot.com.

На ресурсі «Абетка безпеки» розміщено веб-квест «Безпека у житті – життя у безпеці!» для учнів міста. Завдання веб-квесту будуть доступні з 28.04.2020 р. (09.00) до 30.04.2020 (18.00). За результатами участі у квесті усі учасники отримають сертифікати.


Безкоштовний онлайн-курс з безпеки «Курс-100»

Департамент освіти міської ради інформує про ініціативу від ГО Traffic Challenge та Благодійного фонду «Демократичний розвиток» – безкоштовний онлайн-курс з безпеки «Курс-100».

Мета проекту: сформувати національну безпекову культуру, поширити сучасні світові знання та практики щодо збереження власного здоров’я, психологічної, екологічної, пожежної, хімічної безпеки, безпеки з електрикою, інформаційної, фізичної, статевої безпеки, безпеки дітей та порядку дій у надзвичайних ситуаціях.

На навчання запрошуються педагоги та учні у віці від 12 років. Більше інформації про проект Safety Park за посиланням: http://safetypark.com.ua/.

Зареєструватися на курс можна за посиланням: https://bit.ly/3bBjXXh.

Звернення до голови міської ради


Опитування щодо дистанційного навчання учнів під час карантину

Державна служба якості освіти України проводить онлайн-опитування з питань організації дистанційного навчання учнів під час карантину.

Опитування анонімне, його результати будуть використані длявдосконалення організації дистанційного навчання школярів.

Просимо дати відповіді на запитання:

Заповнення анкет займе не більше 10 хв.

Ваша участь в опитуванні важлива!


Вчительска конференція EdCamp

В Україні розпочалась реєстрація на традиційну вчительську конференцію EdCamp – цього року вона проходитиме 5 днів поспіль у режимі онлайн. Участь у національному онлайн-марафоні – безкоштовна. Крім того, організатори не проводитимуть попередній відбір учасників.

П’ятиденна онлайн-конференція триватиме з 13 до 17 квітня. Зареєструватися можна до 12:00 10 квітня 2020 року за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd040ZVBMIYawI4dT82WSZyywpVZcRZowQiqMIwtGf4fyustg/viewform

Детальніша інформація за посиланням:

https://mon.gov.ua/ua/news/sho-chekaye-na-osvitu-pislya-pandemiyi-koronavirusu-i-yak-pidtrimati-vchitelstvo-u-cej-period-do-10-kvitnya-trivatime-reyestraciya-na-antikrizovij-nacionalnij-onlajn-edcamp-2020


Методична робота з педагогічними працівниками спрямована на стимулювання творчого потенціалу та підвищення професійної майстерності кожного вчителя.

Педагогічний колектив ліцею працює над реалізацією науково-методичної проблеми «Створення психолого-педагогічних умов для впровадження в навчально-виховний процес компетентнісно орієнтованого підходу та інформаційно-комунікаційних технологій».

У рамках роботи над єдиною методичною проблемою на засіданнях методичних об’єднань вчителів гуманітарного, природничого, математичного циклів розглядається питання шляхів вдосконалення моніторингу навчальних досягнень учнів і взагалі педагогічного моніторингу, розвитку навичок самоосвіти учнів, педагоги ознайомлюються  з інноваційними методами навчання; активізується самоосвітня діяльність вчителів щодо вивчення сучасних підходів до навчання і виховання учнівської молоді.

Робота над проблемною темою здійснюється через удосконалення методики проведення уроків, а саме: нестандартних уроків, здійснення профільної диференціації завдяки спецкурсам та факультативам з математики, української мови, економіки, хімії та фізики.

Вчителі ліцею беруть участь у фахових конкурсах: «Кращий навчально-методичний посібник» у рамках акції «Ярмарок фахових сподівань», «Учитель року», «Надія», «Кращий соціальний педагог-початківець», «Кращий працівник психологічної служби», «Творча скарбничка», у яких здобувають призові місця.

Основними формами самоосвітньої роботи вчи­телів є: індивідуальна робота над науково-методичною та психолого-педагогічною проблематикою чи темою (у межах загальноліцейної науково-методичної проблеми), творчі звіти, наставництво і консультування, опрацювання фахових журналів і методичної літератури тощо.

 

 Структурні підрозділи 

2021/2022 н. р.

 

Педагогічна рада на тему: «Академічна доброчесність як фактор  попередження порушень освітнього процесу» (12.01.2018)


Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу комунального закладу  «Вінницький технічний ліцей»