Навчально-методична робота
Структурні підрозділи комунального закладу «Вінницький технічний ліцей» 2021 р.
№ | Підрозділ методичної роботи | Голова | Склад | Проблема, над якою працюють |
1. | Методична рада | Полєшко Р.
заступник директора з НВР, вища, учитель-методист |
|
«Формування інформаційно-комунікаційної компетенції вчителя у освітньому процесі технічного ліцею» |
2. | Методичне об’єднання вчителів філологічних дисциплін | Шаталюк О.
вчитель української мови та літератури, вища категорія
|
|
«Від інноваційного змісту освіти через професійну майстерність та творчість учителя до забезпечення розвитку компетентностей учнів» |
3. | Методичне об’єднання вчителів математики та фізики | Демець Т.
вчитель математики, вища, учитель-методист |
|
«Вдосконалення форм і методів організації уроків математики та фізики через урізноманітнення особистісно-орієнтованої системи навчання; застосування інноваційних технологій для розвитку творчої особистості кожного учня в умовах профільної школи» |
4. | Методичне об’єднання вчителів природничих та суспільних дисциплін | Ваколюк Т.
вчитель біології та екології, вища, учитель-методист |
|
«Формування та вдосконалення професійної компетентності творчого педагога як умова забезпечення розвитку життєвих компетентностей особистості в процесі викладання природничих дисциплін» |
5. | Методичне об’єднання вчителів
іноземних мов |
Киналь А.
вчитель англійської мови , вища, учитель-методист, к.п.н.
|
|
«Створення психолого-педагогічних умов для впровадження у процес навчання іноземної мови засобами компетентісно-орієнтованого та особистісно-орієнтованого підходів з метою формування компетентностей учня 21 століття» |
6. | Методичне об’єднання вчителів інформатики | Томчук О.В.
вчитель інформатики, вища старший учитель |
|
«Впровадження інтерактивних методів, іноваційних технологій, громадянської освіти на уроках інформатики» |
7. | Методичне об’єднання
вчителів допрофесійного навчання , фізичної культури та захисту України |
Головащенко Т.В.,
вчитель швейної справи, вища, старший учитель
|
|
«Впровадження інноваційних технологій, формування національної свідомості, дослідницьких і життєзабезпечуваних навичок на уроках допрофесійного навчання, фізичної культури та захисту України» |
Увага! З 12 по 17 травня 2020 року в Україні проходить І етап щорічного Тижня безпеки дорожнього руху. Метою Тижня незмінно залишається привернення уваги суспільства до проблеми травматизму та смертності на українських дорогах і пошук шляхів до її подолання.
Фахівці Фонду спільно із представниками патрульної та ювенальної поліції України підготували відео- майстер-клас на знання правил дорожнього руху, а також з надання невідкладної допомоги у разі нещасного випадку.
Сайт Міжнародного благодійного фонду http://dopomogadtp.com/ua/, YouTube-сторінці «Безпечна країна», сторінці Тижня безпеки дорожнього руху
До Всесвітнього дня охорони праці, відповідно до спільного наказу Департаменту освіти ВМР від 16.12.2019 №759 та НМЦ ЦЗ та БЖД Вінницької області від 16.12.2019 р. №43-агп, у режимі загальнонаціонального карантину на базі комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Вінницької міської ради» створено електронно-освітній ресурс «Абетка безпеки» з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності та цивільного захисту.
Режим доступу до ЕОР: https://abetkabezpeky.blogspot.com.
На ресурсі «Абетка безпеки» розміщено веб-квест «Безпека у житті – життя у безпеці!» для учнів міста. Завдання веб-квесту будуть доступні з 28.04.2020 р. (09.00) до 30.04.2020 (18.00). За результатами участі у квесті усі учасники отримають сертифікати.
Безкоштовний онлайн-курс з безпеки «Курс-100»
Департамент освіти міської ради інформує про ініціативу від ГО Traffic Challenge та Благодійного фонду «Демократичний розвиток» – безкоштовний онлайн-курс з безпеки «Курс-100».
Мета проекту: сформувати національну безпекову культуру, поширити сучасні світові знання та практики щодо збереження власного здоров’я, психологічної, екологічної, пожежної, хімічної безпеки, безпеки з електрикою, інформаційної, фізичної, статевої безпеки, безпеки дітей та порядку дій у надзвичайних ситуаціях.
На навчання запрошуються педагоги та учні у віці від 12 років. Більше інформації про проект Safety Park за посиланням: http://safetypark.com.ua/.
Зареєструватися на курс можна за посиланням: https://bit.ly/3bBjXXh.
Звернення до голови міської ради
Опитування щодо дистанційного навчання учнів під час карантину
Державна служба якості освіти України проводить онлайн-опитування з питань організації дистанційного навчання учнів під час карантину.
Опитування анонімне, його результати будуть використані длявдосконалення організації дистанційного навчання школярів.
Просимо дати відповіді на запитання:
- для учнів -> https://bit.ly/34kxkIR
- для батьків -> https://bit.ly/2UWhQI9
- для педагогічних працівників -> https://bit.ly/2UQSI5e
- для керівників закладів освіти -> https://bit.ly/2UR6Ds4
Заповнення анкет займе не більше 10 хв.
Ваша участь в опитуванні важлива!
Вчительска конференція EdCamp
В Україні розпочалась реєстрація на традиційну вчительську конференцію EdCamp – цього року вона проходитиме 5 днів поспіль у режимі онлайн. Участь у національному онлайн-марафоні – безкоштовна. Крім того, організатори не проводитимуть попередній відбір учасників.
П’ятиденна онлайн-конференція триватиме з 13 до 17 квітня. Зареєструватися можна до 12:00 10 квітня 2020 року за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd040ZVBMIYawI4dT82WSZyywpVZcRZowQiqMIwtGf4fyustg/viewform
Детальніша інформація за посиланням:
Методична робота з педагогічними працівниками спрямована на стимулювання творчого потенціалу та підвищення професійної майстерності кожного вчителя.
Педагогічний колектив ліцею працює над реалізацією науково-методичної проблеми «Створення психолого-педагогічних умов для впровадження в навчально-виховний процес компетентнісно орієнтованого підходу та інформаційно-комунікаційних технологій».
У рамках роботи над єдиною методичною проблемою на засіданнях методичних об’єднань вчителів гуманітарного, природничого, математичного циклів розглядається питання шляхів вдосконалення моніторингу навчальних досягнень учнів і взагалі педагогічного моніторингу, розвитку навичок самоосвіти учнів, педагоги ознайомлюються з інноваційними методами навчання; активізується самоосвітня діяльність вчителів щодо вивчення сучасних підходів до навчання і виховання учнівської молоді.
Робота над проблемною темою здійснюється через удосконалення методики проведення уроків, а саме: нестандартних уроків, здійснення профільної диференціації завдяки спецкурсам та факультативам з математики, української мови, економіки, хімії та фізики.
Вчителі ліцею беруть участь у фахових конкурсах: «Кращий навчально-методичний посібник» у рамках акції «Ярмарок фахових сподівань», «Учитель року», «Надія», «Кращий соціальний педагог-початківець», «Кращий працівник психологічної служби», «Творча скарбничка», у яких здобувають призові місця.
Основними формами самоосвітньої роботи вчителів є: індивідуальна робота над науково-методичною та психолого-педагогічною проблематикою чи темою (у межах загальноліцейної науково-методичної проблеми), творчі звіти, наставництво і консультування, опрацювання фахових журналів і методичної літератури тощо.
Структурні підрозділи
2021/2022 н. р.