Навчально-методична робота

Увага! З 12 по 17 травня 2020 року в Україні проходить І етап щорічного Тижня безпеки дорожнього руху. Метою Тижня незмінно залишається привернення уваги суспільства до проблеми травматизму та смертності на українських дорогах і пошук шляхів до її подолання. 

Фахівці Фонду спільно із представниками патрульної та ювенальної поліції України підготували відео- майстер-клас на знання правил дорожнього руху, а також   з надання невідкладної допомоги у разі нещасного випадку.

Сайт Міжнародного благодійного фонду http://dopomogadtp.com/ua/, YouTube-сторінці «Безпечна країна»сторінці Тижня безпеки дорожнього руху


Освітній проект «На Урок» оголошує старт VI всеукраїнської онлайн-олімпіади

З 27 квітня по 20 травня 2020 року проходитиме VI Всеукраїнська інтернет-олімпіада від Освітнього проекту «На Урок».

Усі питання розроблені методистами відповідно до шкільної програми, також олімпіада покликана перевірити загальну ерудицію та креативність дітей.

Безкоштовний тест можна скласти з таких предметів:

  • Математика 8–11 клас;
  • Українська мова та література 8–11 клас;
  • Англійська мова 8–11 клас;
  • Інформатика 8–11 клас;
  • Біологія 8–11 клас;
  • Фізика 8–11 клас;
  • Хімія 8–11 клас;
  • Історія85–11 клас;
  • Географія 8–11 клас;
  • Зарубіжна література 8–11 клас;
  • Німецька мова 8–11 клас;
  • Громадянська освіта 10 клас;
  • Правознавство 9,11 клас.

Загальні підсумки олімпіади підбиватимуться 21 травня, а офіційні результати будуть оприлюднені 22 травня 2020 року.

Зворотний зв’язок
Email: info@naurok.com.ua
Телефон: 0-800-33-91-21


До Всесвітнього дня охорони праці, відповідно до спільного наказу Департаменту освіти ВМР від 16.12.2019 №759 та НМЦ ЦЗ та БЖД Вінницької області від 16.12.2019 р. №43-агп, у режимі загальнонаціонального карантину на базі комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Вінницької міської ради» створено електронно-освітній ресурс «Абетка безпеки» з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності та цивільного захисту.

Режим доступу до ЕОР: https://abetkabezpeky.blogspot.com.

На ресурсі «Абетка безпеки» розміщено веб-квест «Безпека у житті – життя у безпеці!» для учнів міста. Завдання веб-квесту будуть доступні з 28.04.2020 р. (09.00) до 30.04.2020 (18.00). За результатами участі у квесті усі учасники отримають сертифікати.


Безкоштовний онлайн-курс з безпеки «Курс-100»

Департамент освіти міської ради інформує про ініціативу від ГО Traffic Challenge та Благодійного фонду «Демократичний розвиток» — безкоштовний онлайн-курс з безпеки «Курс-100».

Мета проекту: сформувати національну безпекову культуру, поширити сучасні світові знання та практики щодо збереження власного здоров’я, психологічної, екологічної, пожежної, хімічної безпеки, безпеки з електрикою, інформаційної, фізичної, статевої безпеки, безпеки дітей та порядку дій у надзвичайних ситуаціях.

На навчання запрошуються педагоги та учні у віці від 12 років. Більше інформації про проект Safety Park за посиланням: http://safetypark.com.ua/.

Зареєструватися на курс можна за посиланням: https://bit.ly/3bBjXXh.

Звернення до голови міської ради


Опитування щодо дистанційного навчання учнів під час карантину

Державна служба якості освіти України проводить онлайн-опитування з питань організації дистанційного навчання учнів під час карантину.

Опитування анонімне, його результати будуть використані длявдосконалення організації дистанційного навчання школярів.

Просимо дати відповіді на запитання:

Заповнення анкет займе не більше 10 хв.

Ваша участь в опитуванні важлива!


Вчительска конференція EdCamp

В Україні розпочалась реєстрація на традиційну вчительську конференцію EdCamp – цього року вона проходитиме 5 днів поспіль у режимі онлайн. Участь у національному онлайн-марафоні – безкоштовна. Крім того, організатори не проводитимуть попередній відбір учасників.

П’ятиденна онлайн-конференція триватиме з 13 до 17 квітня. Зареєструватися можна до 12:00 10 квітня 2020 року за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd040ZVBMIYawI4dT82WSZyywpVZcRZowQiqMIwtGf4fyustg/viewform

Детальніша інформація за посиланням:

https://mon.gov.ua/ua/news/sho-chekaye-na-osvitu-pislya-pandemiyi-koronavirusu-i-yak-pidtrimati-vchitelstvo-u-cej-period-do-10-kvitnya-trivatime-reyestraciya-na-antikrizovij-nacionalnij-onlajn-edcamp-2020


Методична робота з педагогічними працівниками спрямована на стимулювання творчого потенціалу та підвищення професійної майстерності кожного вчителя.

Педагогічний колектив ліцею працює над реалізацією науково-методичної проблеми «Створення психолого-педагогічних умов для впровадження в навчально-виховний процес компетентнісно орієнтованого підходу та інформаційно-комунікаційних технологій».

У рамках роботи над єдиною методичною проблемою на засіданнях методичних об’єднань вчителів гуманітарного, природничого, математичного циклів розглядається питання шляхів вдосконалення моніторингу навчальних досягнень учнів і взагалі педагогічного моніторингу, розвитку навичок самоосвіти учнів, педагоги ознайомлюються  з інноваційними методами навчання; активізується самоосвітня діяльність вчителів щодо вивчення сучасних підходів до навчання і виховання учнівської молоді.

Робота над проблемною темою здійснюється через удосконалення методики проведення уроків, а саме: нестандартних уроків, здійснення профільної диференціації завдяки спецкурсам та факультативам з математики, української мови, економіки, хімії та фізики.

Вчителі ліцею беруть участь у фахових конкурсах: «Кращий навчально-методичний посібник» у рамках акції «Ярмарок фахових сподівань», «Учитель року», «Надія», «Кращий соціальний педагог-початківець», «Кращий працівник психологічної служби», «Творча скарбничка», у яких здобувають призові місця.

Основними формами самоосвітньої роботи вчи­телів є: індивідуальна робота над науково-методичною та психолого-педагогічною проблематикою чи темою (у межах загальноліцейної науково-методичної проблеми), творчі звіти, наставництво і консультування, опрацювання фахових журналів і методичної літератури тощо.

 

 Структурні підрозділи 

2020/2021 н. р.

 

Підрозділ методичної роботи Керівник Склад Тема, над якою працюють
 1 Методична рада Полєшко Р. А., заступник директора з НВР, вища, учитель-методист
  1. Демець Т.Ю. – голова МО вчителів математики та фізики, вища, учитель-методист
  2. Болюх О.О. – голова МО вчитель біології , вища, учитель-методист
  3. Щорс В.В. – секретар МР, соціальний педагог , вища
  4. Єфременюк Н.В. – голова ліцейського товариства «Пошук»
  5. Крамар В.М. – голова МО вчителів гуманітарних дисциплін , вища, учитель-методист
  6. Киналь А.Ю. – голова МО вчителів іноземних мов, вища, учитель-методист
  7. Томчук О.В. – голова МО вчителів інформатики, вища, старший учитель
  8. Головащенко Т.В. – голова МО вчителів допрофесійного навчання , фізичної культури та захисту Вітчизни, вища, старший учитель
  9. Щаслива Р.О. – голова МО класних керівників вища, учитель-методист
  10. Ковбасюк І.О. – заступник директора з НВР вища, учитель-методист
  11. Бондарчук Л.П. – заступник директора з НВР, вища, учитель-методист
«Формування інформаційно-комунікаційної компетенції вчителя у освітньому процесі технічного ліцею»
 2 Методичне об’єднання вчителів філологічних дисциплін
Крамар В.М. вчитель української мови та літератури, вища, учитель -методист
  1. Дейнека Н.О. -вчитель зарубіжної літератури та основ здоровʼя,  вища, учитель-методист
  2. Дячок А.В. – вчитель зарубіжної літератури, вища, учитель-методист
  3. Щаслива Р.О. — вчитель української мови та літератури, вища, учитель-методист
  4. Яричук  В.А. — вчитель української мови та літератури, вища, учитель -методист
  5. Шаталюк О.С. — вчитель української мови та літератури, вища категорія
«Від інноваційного змісту освіти через професійну майстерність та творчість учителя до забезпечення розвитку компетентностей  учнів»
 3 Методичне об’єднання вчителів математики та фізики
Демець Т.Ю. вчитель математики, вища, учитель-методист
  1. Катюха О.Я  —  вчитель математики вища, учитель-методист
  2. Кметюк С.В. – вчитель математики вища, учитель-методист
  3. Ковбасюк І.О. – вчитель фізики, заступник директора з НВР вища, учитель-методист
  4. Кушнір  С.І —  вчитель математики вища, учитель-методист
  5. Сташевська С.К. – вчитель математики , вища, старший учитель
  6. Чупахіна О.В., вчитель фізики, вища, учитель-методист
«Вдосконалення форм і методів організації уроків математики та фізики через урізноманітнення особистісно-орієнтованої системи навчання; застосування інноваційних технологій для розвитку творчої особистості кожного учня в умовах профільної школи»
 4 Методичне об’єднання вчителів природничих та суспільних дисциплін
Болюх О.О.– вчитель географії, економіки вища, учитель-методист
  1. Бондарчук Л.П. – вчитель географії, заступник директора з ВР , вища, учитель-методист
  2. Вокалюк Т.М.  вчитель біології, вища, учитель-методист
  3. Дигас С.В. – вчитель хімії, вища, учитель-методист
  4. Полєшко Р.А – вчитель біології, заступник директора з НВР, вища, учитель-методист
  5. Іващук Г.Г. – вчитель історії, вища, учитель-методист
  6. Кравченко М.М.- вчитель історії, правознавства, спеціаліст І квал. категорія
  7. Антонюк Є.В. – вчитель історії, правознавства, керівник військово патріотичного гуртка, спеціаліст ІІ квал. категорія
«Формування та вдосконалення професійної компетентності творчого педагога як умова забезпечення розвитку життєвих компетентностей особистості  в процесі викладання природничих дисциплін»                                                                                                              
 5 Методичне об’єднання вчителів іноземних мов
Киналь А.Ю., вчитель англійської мови , вища, учитель-методист

 

  1. Липовська А.Ю. – вчитель англійської та німецької мов , вища, учитель-методист
  2. Дорохова Т.А. – вчитель англійської мови, кер.гуртка
  3. Галушко Л.В. – вчитель англійської мови , вища, старший учитель
  4. Козловський А.В. – вчитель англійської мови , вища
  5. Ладиняк І.С. – вчитель англійської та німецької мов , вища
Створення психолого-педагогічних умов для впровадження у процес навчання іноземної мови компетентісного орієнтованого підходу та інформаційно-комунікаційних технологій»
 6 Методичне об’єднання вчителів інформатики
Томчук О.В., вчитель інформатики, вища старший учитель
  1. Єфременюк Н.В — вчитель інформатики , вища, учитель-методист
  2. Осташко О.В. – вчитель інформатики, вища, учитель-методист
  3. Штельмах І.В. – вчитель інформатики та фізики, вища, учитель-методист
  4. Антонюк М.М. – вчитель інформатики, ІІ квал. категорія
  5. Платонов І.В.   – вчитель інформатики, спеціаліст
«Впровадження інтерактивних методів, інноваційних технологій, громадянської освіти на уроках інформатики»
 7 Методичне об’єднання вчителів допрофесійного навчання, фізичної культури та захисту Вітчизни
Головащенко Т.В., вчитель швейної справи, вища, старший учитель
  1. Козлов П.А. – вчитель фізичної культури,  вища, учитель-методист
  2. Пастух С.К. – директор, вчитель радіомонтажу , вища, учитель-методист
  3. Чуйко О.Ю. — вчитель фізичної культури І квал. категорія
  4. Подчашинська К.І. – майстер виробничого навчання,  ІІ квал. категорія
  5. Невесенко О.А. — вчитель захисту Вітчизни, спеціаліст
«Впровадження іноваційних технологій, формування національної свідомості, дослідницьких і життєзабезпечуваних навичок на уроках допрофесійного навчання, фізичної культури та захисту Вітчизни»

Педагогічна рада на тему: «Академічна доброчесність як фактор  попередження порушень освітнього процесу» (12.01.2018)


Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу комунального закладу  «Вінницький технічний ліцей»